möjligheterna är oändliga

guud. jag vill ha loslimpa med färilakorv på. ge mig ge mig ge mig!! bara två veckor kvar typ! så jävla gott ska det bli. är det någonting jag inte kommer sakna så är det den engelska maten, inte minst brödet.

jäklar vad fort det här året har gått alltså. idag är det 16 dagar kvar. det var ju nyss jag skrev att det var 17 dagar tills jag skulle åka hit känns det som.

sitter iaf och kollar jobb och utbildningar dagarna i ända typ. men jag har nästan bestämt mig.. kanske... ett år till, i london den här gången. eller italien, eller spanien, frankrike, tyskland eller australien.


jag vill ha jul. eller, jag vill ha sommar såklart. men jag älskar julen. så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0