just around the riverbend.

sitter och kollar flygbiljetter. känns... så jäkla konstigt. halva mig kan inte vänta att få komma hem. till alla vänner och familjen och kulturen och så. också halva mig vill inte åka alls. tror den sidan är mest för att jag inte vet vad jag ska göra när jag kommer hem dock. eller nä. jag kommer ju sakna min andra familj och alla vänner här och den engelska kulturen också. fan. haha.

sitter och tänker på pocahontas. när hon sjunger rubriken. kommer inte riktigt på vad den heter på svensk (fan, alla disneyfilmer är förstörda med engelskt tal etc.) då ska hon ju välja. fast det var ju ingen bra liknelse. hon väljer ju ganska lätt. fan. haha. äh. det här gav ju absolut ingenting.

det jag vet är i alla fall att jag vill ha en svensk sommar. sen får vi se vart jag tar vägen efter det!



gud. det känns som att jag har skrivit det här inlägget och tänkt på dom här sakerna alldeles för mycket sista tiden. men jäklar vad det snurrar i skallen på mig! jääääklar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0