gött!

åh. i helgen köpte jag skogaholmslimpa och skinkost till det. så jäääkla gött. så köpte jag lite mer hårdbröd. och bilar. och ballerinakakor. och lite zoo. så jäkla härligt att gå in i en svensk mataffär alltså. kommer uppskatta ICA väldigt mycket mer när jag kommer hem! var sugen på att handla loss riktigt ordentligt. men vafan. om några veckor står jag ju där på riktiga ica iaf och kan handla vad jag vill!

jag tror inte man kan uppskatta sin egen matkultur riktigt om man inte varit utan den under en längre tid. fyfan. jag älskar svensk mat! husmanskost i mitt hjärta!




(nu hade jag en jättebra bild som jag skulle lägga in här egentligen som faktiskt passade in. men den var borta. så ni får nöja er med dom här.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0