en månad.. typ.

om en månad åker jag hem. ungefär. alltså. jag vet verkligen inte hur jag känner inför det. det känns bra på ett sätt, jag saknar alla hemma, så jävla mycket. jag saknar sånt som är svenskt, typ skogen och sjöarna och människorna. det ska bli skönt att få komma hem och känna sig som ett "barn" igen, och inte som en "mamma". det ska också bli skönt att ha alla runtomkring sig. kunna göra lite mer som man vill. äta god mat, slippa pommes! haha.

samtidigt kommer jag ju sakna allt här också. min familj som jag jobbar med är ju som min andra familj liksom. och alla vänner jag har här. hur ofta kommer man träffa dom sen liksom? jag kommer sakna pubarna här. haha. bara gå och och ta en drink liksom. det gör man inte i sverige. iaf inte jag. hah. atmosfären i pubarna, när det är fotbollskväll typ ;o jag kommer sakna mitt rum. att allt är billigare här. allt är närmare. sånt. aaaah. jag kommer sakna aaaaaalllt. blää.

nää. jag vet inte riktigt hur jag känner. både bra och dåligt. brabrabra och dåligtdåligtdåligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0